Codziennie miliony osób nawet kilka razy dziennie zagląda na Facebook, dlatego wydaje się on idealnym miejscem na reklamę. Niektórzy przedsiębiorcy decydują się na samodzielne umieszczenie reklamy na FB, ale nie znając strategii marketingowych i nie potrafiąc stworzyć ciekawej graficznie i merytorycznie strony, raczej nie odnoszą wielu sukcesów. Wbrew pozorom zlecenie wykonania strony i fanpage wcale nie jest tak kosztowne, jak mogłoby się to wydawać, dlatego warto skorzystać z ofert wyspecjalizowanych firm, które wiedzą jak się zabrać za reklamę i jak prowadzić fanpage.
Jedną z takich firm jest KJ Studio z Piły, które zatrudnia osoby znające się doskonale na reklamie internetowej i umiejące dotrzeć do określonego targetu, a rezultaty ich działania będzie można zaobserwować już po kilku dniach. Samo zbudowanie bazy wokół marki, produktu lub usługi to dopiero połowa sukcesu, a bardzo istotne jest także prowadzenie fanpage. Co prawda strona ma przyciągać fanów, jednak muszą to być potencjalni nabywcy, którzy będą cały czas informowani o tym, co nowego dzieje się w firmie i jakie nowości wypuściła na rynek.
Projektanci wspomnianego wyżej studia to profesjonaliści, którzy swoje działania opierają nie tylko na wiedzy w dziedzinie strategii marketingowych, ale także na doświadczeniu, dlatego fanpage prowadzony jest z wykorzystaniem różnorodnych kreatywnych pomysłów, które podobają się fanom. Kreatywność ta wynika z pasji do tworzenia, co ma duże znaczenie, gdyż praca daje twórcom wiele radości.
Zgodnie ze strategią przyjętą przez pracowników firmy, najważniejsze jest kierowanie się siedmioma skutecznymi zasadami:
- określenie najważniejszej tematyki dostosowanej do profilu firmy i zamieszczanie merytorycznych wpisów,
- ograniczenie dziennej ilości postów do 2-3, aby wzbudzić ciekawość,
- dbanie o formę postów, które powinny być krótkie i przejrzyste,
- obserwowanie reakcji fanów i dostosowanie się do ich preferencji,
- prowadzenie strony w estetyczny sposób,
- przeplatać poważne treści rozrywkowymi w rozsądnych proporcjach,
- rezygnacja z kupowania fanów fałszywymi lajkami.
Kierując się kilkoma prostymi zasadami, można z łatwością prowadzić stronę i zdobywać nowych potencjalnych klientów.
Firmy według kategorii
Atrakcje turystyczne i noclegi
Meble i ozdoby do Twojego wnętrza
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
Usługi remontowo-budowlane
Obrót i zarządzanie nieruchomościami - katalog usług
Katalog produktów i usług dla każdego
Finanse i ubezpieczenia - wykaz
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD
Usługi z zakresu mediów i badania rynku
Hodowla i rolnictwo
Transport dla Ciebie i firmy
Imprezy, śluby, okazje - baza produktów i usług
Rejestr usług dla zdrowia i urody
Opieka i zabawa - wykaz produktów dla dzieci
Baza organizacji i stowarzyszeń
Baza kursów i szkoleń